hu
en

Pénznem

Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen felületekre használhatók a padlójelölő termékek?

Termékeink ipari és kereskedelmi padlók széles körén alkalmazhatók, például betonon, epoxigyantán, műgyanta padlón vagy csempézett felületen. A részletes alkalmazási javaslatokat minden termék oldalán feltüntetjük. Javasoljuk, hogy tesztelje termékeinket saját padlóján, szívesen küldünk ehhez termékmintát!

2. Beltéri vagy kültéri használatra alkalmasak a termékek?

Padlójelölő szalagunk alapvetően beltéri használatra tervezték, viszont van kültéri használatra alkalmas termékünk is. Kérjük, mindig ellenőrizze a termékleírást, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot egyedi igény esetén.

3. Hogyan történik a rendelés leadása?

A kívánt termék(ek) kiválasztása után helyezze azokat a kosárba, majd kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Itt adhatja meg a szállítási és számlázási adatait, valamint kiválaszthatja a fizetési módot.

4. Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Webshopunkban utólagos fizetést alkalmazunk. Bizonyos esetekben viszont előre utalást kérünk.

5. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

A megrendelések feldolgozása 1-2 munkanapon belül történik. A szállítás jellemzően 10 munkanapot vesz igénybe, a készlet és a futárszolgálat terheltsége függvényében.

6. Milyen szállítási lehetőségek vannak?

Csomagjainkat futárszolgálattal kézbesítjük, valamint bizonyos esetekben csomagautomatás átvétel is választható. A pontos szállítási opciókat a pénztárnál tudja kiválasztani.

7. Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

A szállításról e-mailben értesítést küldünk, amely tartalmazza a nyomkövetési linket is, így pontosan láthatja, merre jár a csomagja.

8. Van lehetőség céges vásárlásra és ÁFA-s számlára?

Igen, webshopunk cégek részére is elérhető. A pénztárnál lehetőség van cégnév és adószám megadására, és természetesen ÁFA-s számlát állítunk ki.

9. Nem vagyok biztos benne, melyik termék a megfelelő. Segítenek választani?

Természetesen! Vegye fel velünk a kapcsolatot a [Kapcsolat] menüponton keresztül, és szakértő kollégáink segítenek a legmegfelelőbb megoldás kiválasztásában.

10. Mit tehetek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?

Kérjük, az átvételt követően mihamarabb jelezze felénk a problémát e-mailben vagy telefonon, és gondoskodunk a csere vagy visszatérítés menetéről.

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.