1. Milyen felületekre használhatók a padlójelölő termékek?
Termékeink ipari és kereskedelmi padlók széles körén alkalmazhatók, például betonon, epoxigyantán, műgyanta padlón vagy csempézett felületen. A részletes alkalmazási javaslatokat minden termék oldalán feltüntetjük. Javasoljuk, hogy tesztelje termékeinket saját padlóján, szívesen küldünk ehhez termékmintát!
2. Beltéri vagy kültéri használatra alkalmasak a termékek?
Padlójelölő szalagunk alapvetően beltéri használatra tervezték, viszont van kültéri használatra alkalmas termékünk is. Kérjük, mindig ellenőrizze a termékleírást, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot egyedi igény esetén.
3. Hogyan történik a rendelés leadása?
A kívánt termék(ek) kiválasztása után helyezze azokat a kosárba, majd kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra. Itt adhatja meg a szállítási és számlázási adatait, valamint kiválaszthatja a fizetési módot.
4. Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Webshopunkban utólagos fizetést alkalmazunk. Bizonyos esetekben viszont előre utalást kérünk.
5. Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A megrendelések feldolgozása 1-2 munkanapon belül történik. A szállítás jellemzően 10 munkanapot vesz igénybe, a készlet és a futárszolgálat terheltsége függvényében.
6. Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Csomagjainkat futárszolgálattal kézbesítjük, valamint bizonyos esetekben csomagautomatás átvétel is választható. A pontos szállítási opciókat a pénztárnál tudja kiválasztani.
7. Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?
A szállításról e-mailben értesítést küldünk, amely tartalmazza a nyomkövetési linket is, így pontosan láthatja, merre jár a csomagja.
8. Van lehetőség céges vásárlásra és ÁFA-s számlára?
Igen, webshopunk cégek részére is elérhető. A pénztárnál lehetőség van cégnév és adószám megadására, és természetesen ÁFA-s számlát állítunk ki.
9. Nem vagyok biztos benne, melyik termék a megfelelő. Segítenek választani?
Természetesen! Vegye fel velünk a kapcsolatot a [Kapcsolat] menüponton keresztül, és szakértő kollégáink segítenek a legmegfelelőbb megoldás kiválasztásában.
10. Mit tehetek, ha hibás vagy sérült terméket kaptam?
Kérjük, az átvételt követően mihamarabb jelezze felénk a problémát e-mailben vagy telefonon, és gondoskodunk a csere vagy visszatérítés menetéről.